inte alltid lätt att åka kollektivt

Ibland känns det helt omöjligt att hitta ett jobb.. Speciellt när alla runt omkring en har en utbildning som jag inte har.. Vissa dagar ångrar jag verkligen att jag valde media. Jag hade tre roliga år men hade säkert haft lika roligt på ett annat program. Men gjort är gjort. Man får göra nya planer & hoppas på att allt löser sig i slutändan. 

Men jag ger inte upp. Håller på förfullt med att hitta en praktikplats. Mitt problem för tillfället är att jag inte vet hur jag ska ta mig till en viss plats..(lidl i kroppskärr). Hittar ingen buss dit?! Och hade inte gjort någon skillnad om jag hade körkort för har ändå ingen bil. Så får ta en chansning och hoppas på att jag hittar dit på ett sätt som inte betyder att jag måste gå på en motorväg.. Wish me luck! 

Kommentera här: