0 Läs mer >>
Livet börjar gå mer uppåt igen! Har nu fått höra att jag kommer att bli erbjuden jobb när jag är klar med praktiken på McDonalds som det bara är två veckor kvar på! Jag har träffat någon, en gammal tonårs kärlek, och just nu så känns det väldigt bra så jag hoppas bara att det fortsätter som det gör. 

Nu sitter jag och pluggar till omtena i grammatiken, jag hoppas verkligen att jag får godkänt denna gången. Orkar inte göra den igen.. Men när man väl sitter där i salen så ploppar allt ut från huvudet och det står bara stilla.. Önskar att man kunde göra en slags hemtena men förstår varför det inte går med just detta.. Blir plugg varje kväll till veckan efter jobbet i alla fall så får jag hoppas på det bästa! 

Nästa helg planerar jag att vara i göteborg och se hunger games med min syster! Och kanske börja med julklappshandeln! Det börjar ju faktiskt närma sig jul mer och mer. Men jag tror faktiskt att jag vet vad jag ska ge till min familj redan ska bara hitta sakerna haha. 
 
Nej det är bäst att jag återgår till pluggandet! 
 

lite uppdatering