0 Läs mer >>
Tränade efter skolan idag fast jag gjorde inte mitt allra bästa för ja man kan väl säga att jag blev distraherad av jobbiga problem som aldrig vill försvinna och som driver mig till vansinne. Borde ta hand om det istället för att försöka tänka bort det kanske, men om man är rädd så är det svårt att komma över rädslan. heh. 

Nu har jag ätit och duschat och börjar bli trött nu så har nyss satt på första harry potter filmen och ska somna till den. tihih.

What happened down in...

2 Läs mer >>

Madelene var min dukt...

1 Läs mer >>

One direction - One t...

1 Läs mer >>
Åkte hem till Hajin idag. Vi tog en promenad och fotade lite grann, fast det blev inte en jätte lång stund för den lättfrusna delen av mig kom fram idag, så vi fotade inne lite också och hade det mysigt. :)) 

Nu ska jag leta fram en typisk söndagsfilm och äta upp resten av min dipp och mina chips. heh. 

get out of my head an...

0 Läs mer >>
Åkte till IKEA idag igen men denna gången med mamma så fick henne att köpa sängkläder, ett nytt skrivbord och mot kassan hittade vi två små kuddar som jag kollat på länge för de har tidigare varit i mitt drömrum på IKEA och nu kosta de 19kr så jag fick dom också, tihi. Hon skämde bort mig lite grann idag alltså och jag klagar verkligen inte! 

Sen vi kom hem har jag suttit med instruktionerna till skrivbordet och satte ihop hela skrivbordet helt själv! Är stolt över mig själv att det gick så bra som det gjorde för jag har aldrig gjort något sånt själv. Tyckte att det var dags att lära mig nu när jag drömmer om att flytta hemifrån. heh. 

Blev ju att jag städade rummet också när jag ändå höll på så nu är det rent och fint här inne och jag är helt slut i kroppen så nu ska jag gotta mig med chips, dipp och morötter framför "final Destination 5".

det går inte att ladd...

3 Läs mer >>
Träffade Alexandra efter skolan idag och ja det var verkligen en evighet sen sist. När jag gick i sjuan på ilanda gick hon i nian och vi smsade verkligen med varandra hela tiden, vi brukade ha en konversation via sms och en ögon öga mot öga samtidigt, hahah. Och hon påminde mig idag om att det var riktigt illa en gång när vi såg på film i skolan och gjorde så samtidigt som vi såg på filmen. Ja väldigt fina och roliga minnen! 

Vi gick runt på ikea och bergvik ett tag, fikade mitt i allt också och ja det var väldigt roligt att träffa henne igen och prata om gamla minnen och hur vi är nu och så ja det har varit en väldigt bra dag måste jag säga! :)) 

Nu är jag hemma och sitter och letar runt efter bilder att framkalla för jag har 50 kronors rabatt så kan ju passa på att beställa hem lite bilder och fylla mitt album lite mer! 

Everyone asks me, who...

1 Läs mer >>
Tränade igår så nu har jag träningsvärk i ryggen... Det är nog det värsta stället att ha ont i ryggen tror jag faktiskt. Tog en liten sovmorgon i morse också så fick sova en timme extra så jag vaknade faktiskt glatt. hihih. 

Sitter nu i skolan och pendlar mellan att prata om skins och mejla runt frågor om en ny tv-serie som ska vara som the hills fast i svensk version.

Will you buy me a fal...

1 Läs mer >>

Between - Courrier

3 Läs mer >>
Har äntligen denna veckan vaknat till liv igen och sköter skolan och är motiverad igen så har gjort klart the visual presentation nu om min katt, heh, och är snart klar med psykologin som är väldigt rörig så jag tycker synd om min lärare som ska läsa den sen.. 

Slutade tidigt idag så pappa hämtade upp mig och madelene så fixade vi pass, jag har ju då inget eftersom att jag aldrig varit utanför norden, tyckte att man lika gärna kunde fixa med det direkt så har man det skulle ju ha fixat ett till sommaren om det nu blir så att man åker någonstans i sommar. Något glatt som hände lilla mig var att jag skulle mäta mig för jag visste inte exakt i huvudet hur lång jag var men gissade på 161 cm för det var jag sist jag mätte mig men när jag mätte mig idag var jag 164 cm och det är väldigt stort för mig för det betyder att jag faktiskt har växt lite grann fast jag kommer nog inte bli så mycket längre än så men det är okej för mig. hahah.

Nu är det väl bäst att jag fortsätter skriva på psykologin så jag blir klar någon gång och kan slappna av helt och hållet och bara njuta av all lycka i kroppen. hihih.

Jag har så intressant...

2 Läs mer >>
Fick veta idag, efter att jag och madde hade varit på tv4 och ställt frågor, att madde och jag är en av dom lyckliga elever som ska få följa med till prag i mars!!! Det kommer då bli första gången jag åker flygplan så nu kommer jag väl drömma mardrömmar fram tills dess och tänka på att det som händer i början av final destination 1 kommer att hända mig bara för att man blir så nervös och typ panikslagen och tror det värsta. eheh. 

Nej jag ska vara positiv och jag har ju mer eller mindre bestämt att detta ska vara mitt år och jag ska vara den lyckligaste människan på hela planeten, typ. Dock sjönk lyckan lite grann idag av idioter som finns i världen men det glada vinner ändå. :)) 

Mötte upp soffan efter skolan och gick till friskis och hon var söt och gav mig godis så jag hade något att träna bort, hahah. 

Nu har jag duschat, ätit, dansat på moln och förälskat mig i en sötis från the lying game.

I don't like living u...

3 Läs mer >>

Var ute på isen på fo...

6 Läs mer >>
Ett jätte stort tack till Therese som gav mig denna Awarden! :)) 

Vad är en Liebster Award?
- "Liebster" är tyska och betyder "kärasta" och meningen med denna award är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.
Vad ska du göra när du får denna Award?
1. Tacka denne person som du fått den av och länka dess blogg i inlägget.
2. Skriva ner 5 bloggare som man vill föra Awarden vidare till och låta dem veta detta genom att lämna en kommentar i deras blogg.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill föra denna Award vidare.

De här fem vill jag ge Awarden till:
Madelene
Lowa
Hanna
johanna
Irma

Liebster Award

2 Läs mer >>

chris has the right w...

0 Läs mer >>
Har varit i skolan i en timme snart och det står helt stilla i mitt huvud. Försöker skriva klart psykologin men allt blir bara snurrigt och jag börjar tänka på allt annat istället. Inte konstigt att jag stressar så mycket och får fullt med finnar om och om igen på hakan.

I can do what I like ...

0 Läs mer >>

I have become addicte...

0 Läs mer >>
Eftersom att det typ är en snöstrom ute så känner jag inte för att gå ut. Skulle ha övningskört men pågrund av vädret blir det inget med det. Ska istället sitta och skriva klart det sista på psykologin och se på en serie jag blev tipsad om under veckan som heter "skins" som jag är helt fast i nu. hihih.

Last night man, cool....