0 Läs mer >>
Första skoldagen i tvåan avklarad! Det hände inte så värst mycket fick tillbaka min kära dator med fina raggningsrepliker, hehe. Men det viktigaste var ju att jag äntligen fick träffa mina jb-vänner igen, har saknat dom väldigt mycket, så har varit super glad idag! 

Slutade klockan tolv så ja tog bussen hem, proppa i mig mat och åkte in till stan igen för att möta upp Hajin. Träffade på Therese när jag väntade, trevligt trevligt! 

När Hajin kom tog vi bussen hem till henne och gjorde fruksallad och pratade om sommaren. Hon har varit i kurdistan under sommaren och när hon var där köpte hon två små söta nallebjörnar som nu, en av dom, hänger bland mina nyklar, och det är som en gullig symbol för vårat äktenskap. hihi. 

Nu är jag hemma igen, har nyss ätit och gjort i ordning inför imorgon. Nu ska jag bara slappna av och försöka lägga mig i tid.
jag ler typ nästan i alla fall..

lyyyyyyyyyyyycklig fl...

1 Läs mer >>
Min sista sommarlovs dag börjar gå nu mot sitt slut.. Men det har varit ett bra sommarlov och förkylningen har försvunnit nu och jag saknar mina jb-vänner och ska bara vara i skolan i två timmar så jag borde ju överleva. Hajin har äntligen kommit hem nu också så nu ska jag se till att träffa henne snart. Men nu ska jag leka med photoshop, lekte med min kamera nästan hela dagen igår och några bra bilder blev det i alla fall.
en av de lyckade bilderna.

baaaack to jb tomorro...

2 Läs mer >>
Lekte runt med photoshop och hittade ett nytt sätt att göra delar i foton svartvita.
före:
efter:

svartvitt mixat med f...

7 Läs mer >>
Har suttit med min photoshop bok idag och hittade då ett kapitel med 29 steg som hette surface blur, försökte alltså då att lära mig hur man får bort finnar och sånt men ja eftersom att det var 29 steg så blev jag lite yr efter ett tag så någonstans blev det lite fel så det ser inte kanske så äkta ut men ja man kan ju inte göra något helt perfekt på första försöket.

Men ja det var kul att äntligen få tid till att sitta med boken så nu ska jag fortsätta att bläddra runt i boken och hitta något annat kul. hihi.

En bra regndag då man...

2 Läs mer >>

Favorit låtarna jag a...

1 Läs mer >>
Sitter och rensar/sorterar bilder på datorn. Hittade några extra vackra bilder så kände att världens får nu bli redo för att se mitt riktiga jag.

tääääääääändernas och...

0 Läs mer >>

Foton från göööööötag...

1 Läs mer >>

bilder från veckan me...