1 Läs mer >>

ett av dom bästa från säsong ett


ett av dom bästa från säsong ett


ett av dom bästa från säsong ett


Ja titta nyss på lite klipp från första säsongen och har nu visat några som är riktigt bra!
Beverly Hills var på tv:n precis innan nu och Dylan har kommit tillbaka, asså han är så snygg, men det är sista säsongen som sänds på tv400 16.25-18.10 två avsnitt varje vardag för er som vill veta.

Jag ska nu gå ut och läsa Frida i min hängmatta. Har haft ont i mitt ena öga hela dagen så har inte varit ute för det har bara varit jobbig med solen och mitt öga. Men nu börjar det bli bättre så ska gå ut en stund. ♥

beverly hills in my ♥

3 Läs mer >>
Nu mår jag lite bättre, febern har gått ner och mår inte lika illa så ska snart äta lite mat.

Istället för tecknade filmer som jag sett slut på så ser jag ju på vänner och det är bästbäst.

Matthew Perry som spelar Chandler är roligast och snyggast i serien! Jag tror jag fått en såndär kändis chrucs på han, men jag har inte gett upp hoppet om Luke Perry än. Kanske har det något med deras efternamn för dom är ju samma fast jag tror inte dom är släkt.. Men dom är lika bäst ändå.


ett av mina favorit kipp



ännu ett av mina favorit klipp



hahaha

Me loves friends/vänner :'D

Matthew Perry♥