Dance till tomorrow comes

Jag hittade till Ldl och kommer kanske att få ha praktik där i november! Håller tummarna för att det händer!! Arbetsförmedligen ringde under veckan också så ska dit på måndag på en informationsträff som sedan kan leda till en intervju med resturangchefen på mcdonalds om en praktik som kan leda till jobb. Känns som om att det äntligen händer lite positiva saker! 

Fick äntligen svar från min coach också! Hon hade tydligen skickat mejl till mig men det finns ingenting i inkrogen eller skräpposten så de kanske fått fel address? Men allt är löst som tur så ska dit till veckan och prata med henne. 

Cicci bjöd med mig på förfest hos en av hennes vänner ikväll så ikväll blir det utgång och jag är taggad! Är danssugen igen, är inte riktigt samma sak att dansa runt här hemma ensam.. Och imorgon kväll ska jag träffa alex som är på besök ifrån uppsala! Blir nog en bra helg detta. Skönt att hålla sig sysselsatt. 

Kommentera här: