Inte långt kvar nu

Nu var det verkligen längesen jag skrev sist. Har verkligen varit helt inne i att plugga, plugga och plugga. Valde verkligen en tuff kurs med väldigt många salstentor och allt är helt nytt för mig så det känns inte så jätte farligt att jag har fått göra omtenta på de flesta.. Är inte klar än dock, nu blir det en tenta i veckan tills andra veckan i juni tror jag och sen kanske även någon i augusti. Det gör mig ingenting för jag har träffat några riktigt härliga människor som jag kommer att sakna. Men just nu längtar jag efter att sommaren ska börja även fast jag inte har hittat sommarjobb och har fortfarande inget körkort.
Körkortet ska jag plugga stenhårt på under sommaren så när sommaren är slut kanske jag har fått det.
Jag har även sökt till socionom programmet till hösten så håller tummarna för att jag ska komma in! Jag gjorde ju högskoleprovet men det gick dåligt så det ger mig inget extra tyvärr men så går det ibland. Livet rullar på ändå och jag är glad.

Kommentera här: