I cannot tell you how thankful I am for our little infinity

Festen hos Alex i fredags var väldigt rolig! Jag var inte ensam om att hosta och det fick mig att må lite bättre för det är inge roligt att få host attacker varje gång som man vill skratta.. Det blev grillning av marshmallows, grillning av mat för några, ingen badning för min del(lite för kyligt haha), spelande av sällskapsspel och roliga konversationer. Kom hem runt två tiden och somnade direkt. 
 
Jag spenderade lördagen med att packa inför resan på fredag, spelade lite sims 3 där jag skapade en vampyr haha, och bara slappade. 

Igår gick jag på bio med Cecilia. Vi såg "the fault in our stars", jag har inte läst boken så jag vet inte hur lik filmen är boken eller så men oj vilken bra film! Man hörde i hela salen hur typ alla satt och snyftade, tårarna bara rann både med glädje och sorg. Otroligt bra gjord film och bra val av skådespelare! 

Idag kom solen fram en stund så jag sprang ut och njöt! Sedan kom de mörka molnen så då gick jag in och kollade runt på sevärdheter i Berlin för att ha lite koll! Ska försöka att hitta en bra karta också och försöka att förstå mig på kartor. Spelade även lite sims 3 hah. 
 
Nu är det läggdags.. Ska somna till Batman. 
 

Kommentera här: