Sammanfattning av Berlin

Det blev väldigt många bilder så får dela upp dom lite(kommer i nästa inlägg). Vi shoppade för det mesta i Berlin & gick även på en marknad. Vi hann även med att åka alla sorters olika färdmedel, gå till en nattklubb som var högst upp på en takvåning utomhus(jätte fin utsikt!) *& om man gick ner en trappa så kunde man dansa (men vi gillade inte musiken), pratade mycket med folk(på nattklubben & när vi ville ha hjälp med att hitta till olika ställen), Fick höra ännu en gång att jag inte ser svensk ut(polsk eller engelsk är jag tydligen..), spenderade mycket tid vid en fontän & tittade på folk & solade, såg även många fina byggnader som jag fick bra bilder på hehe.

Det var verkligen värt pengarna! Jag hade otroligt roligt & det känns konstig att vara hemma haha. Rekommenderar verkligen andra till att åka dit! Får se när jag har råd att åka iväg igen till något annat land, & det blir nog för en weekend då också i så fall. För mig så räcker det gott & väl, man hinner med mycket & är väldigt hemmakär så vill inte vara borta längre än så. Detta var lagom & jag ja jag är väldigt nöjd. tihi.   

Kommentera här: