nytt år & nya tag

Jag hade ett riktigt bra nyår. Mycket skratt, dans och bra sällskap! Dessa dagar nu efter nyår har jag vilat för det mesta. Min förkylning sitter fortfarande i och har nu gått över till hosta.

Men åkte till Göteborg igår för att fira min systerdotter som fyllt 1 år. Det är så roligt nu när hon går och säger några ord. Och att hon känner att hon kan lita på mig så att hon faktiskt vill vara i min famn ibland. Var roligt att träffa min syster igen också. Vi planerar att hon ska komma hit själv nästa månad så ska vi ut och äta, längtar! 

Vi åkte hem redan idag dels för att jag inte är helt frisk och vill inte smitta och dels för andra orsaker. Köpte hostmedicin igår som smakar skit så jag hoppas verkligen att det hjälper. Pappa har köpte ben & jerrys till mig, glass ska ju vara bra för halsen, och jag har favorit feel good filmerna i närheten. Blir nog snart frisk. hehe. 

Kommentera här: