busstur

Sitter på bussen in till stan nu för att träna! Jag är äntligen fri från den hemska hostan!! Känns så skönt. Har saknat passen och att få träna med soffis!

Tidigare idag så skottade jag uppfarten för mina föräldrars bilar och två gångvägar upp till stugorna. Det var riktigt jobbigt.. Men är kul att kunna överraska mina föräldrar för de tror inte på att jag kan skotta så får se om de tror på mig eller inte. haha.

På måndag börjar jag plugga engelska på universitetet. Kommer vara nervös hela helgen och drömma mardrömmar. Fattar egentligen inte varför jag är så nervös. Det är ju bara en kurs och jag kan ju bara hoppa av om det inte känns rätt. Men det är ju något nytt för mig så kanske det är därför. Får väl försöka distrahera mig själv hela helgen så att jag kommer på andra tankar.

Kommentera här: