En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

 
  • Jag älskar oboy. I smoothies, på glass, på pannkakor. mums. 
  • Målade naglar är mitt dagliga smink. 
  • Mina favoriter bland manliga artister är Ed sheeran & Bruno Mars. 
  • När jag verkligen blir kär faller jag hårt & fort. 
  • Jag har svårt för att erkänna att jag kan ha fel. 
  • Jag prioriterar shopping framför en utekväll.
  • Jag tycker att människor är intressanta, och sitter gärna & bara studerar folk runt omkring mig. 
  • Min favorit film (förutom musikaler) är cloud atlas. 
  • Jag uppskattar de småsakerna i livet. 
  • Jag sover fortfarande med min vita nallebjörn.
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Till att börja med: Jättevacker bild! och härlig lista :) Min Tiger får också fortfarande sova hos mig ibland 0: ) En blir aldrig för gammal för mamma!

Svar: Nämen tack så mycket! :) Haha vad roligt att höra att jag inte är ensam! :)
jagarenfisk

Kommentera här: