Wake me up

I tisdags träffade jag pojkvännen. Vi åkte till mariebergsskogen och kollade på djuren sedan åkte vi till skoghall och spelade minigolf. Jag var riktigt dålig på det men det var ganska roligt och trevligt att hitta på något. 

I onsdags åkte jag och mamma till bergvik och letade bröllops present och kikade även på kläder och skor. Till mamma denna gången. haha. Dammsög även huset. 

Igår blev det stömavbrott. Har inte hänt på länge men såklart att det händer när jag är ensam hemma. Den kom som tur tillbaka efter några timmar. Åkte in till stan efter att jag hade ätit. Väntade på att Cecilia skulle sluta från sitt jobb så kikade runt efter presenter och om jag hittade något jag vill ha när jag fyller år, tihi. När hon hade slutat gick vi och tog en fika och pratade. Var väldigt trevligt! 

Åkte hem när mamma hade slutat. Sen ringde min syster så pratade ett tag med henne. Om bröllopet och lite annat. Alltid roligt med långa telefonsamtal med min syster! 

Nu idag har jag städat toaletterna, rensat kattlådan, rensat ur min garderob så att höstkläderna har kommit fram och sommarkläderna har lagts i en låda. Värmen är ju fortfarande kvar under dagarna men på mornarna och kvällarna har kylan kommit. Jag välkomnar faktiskt hösten. Det är ju min favorit årstid. hehe. 

Kommentera här: