Nya tankar

Jag har nu upptäckt något jag aldrig tänkte på när jag var liten. Att tre av mina favoriter i gener tecknad film är producerade och regisserade av samma person. Don Bluth. Filmerna är Anastasia, Tummelisa och Trollet i parken. Det är en rolig upptäckt för mig själv. Roligt att faktiskt ingen av dom är gjorda av Walt Disney för när jag var mindre såg jag allt tecknat som disneyfilmer men så är ju inte fallet. För dessa tre är mina absoluta favoriter. Kan se om dem en miljon gånger utan att tröttna. 

Något annat jag kan berätta är jag nu har sökt jobb på McDonalds. Såg att de behövde personal, de borde väl inte ha så höga krav kan jag hoppas på i alla fall. 

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Svar: Ja, visst är det hon! :)

Svar: hehe vad bra ja är! :D
jagarenfisk

Kommentera här: