Bubblegum cherry pop

Förra veckan kom min syster hit på tisdagen och vi gjorde en massa ärenden hela veckan till bröllopet i lördags. Det var en stressig vecka men det var värt det för att göra det till min systers dag. Det var ett väldigt fint bröllop och var påväg att böla som en gris flera gånger. Jag har numera en gift syster och kunde inte vara gladare för hennes skull! 

Denna veckan har jag vilat, köpt presenter, tränat, vilat igen, redigerat foton, träffat pojkvännen, tränat igen, slått in presenter och sökt jobb. 

Lånar min brors stora skärm för tillfället. Den ska vara bra anpassad för photoshop så jag är ju bara tvungen att testa hur det är. Den tar upp halva skrivbordet. När man jämnför den med min ser man hur mycket plats alla ikoner och internetfönster tar upp på min och att det knappt syns på denna. haha. Vet inte om jag vill lämna tillbaka den sen. hehe. 

Jag ska försöka få ihop en egen ny header nu, kanske rita en ny bakgrund också. Imorgon ska jag fira min bror som fyller 22 år och på kvällen ska jag på en inflyttningsfest så måste nog rensa kamera också haha. 

Kommentarer:

1 Farah Malik:

skriven

Gud vad kul att planera bröllop!!

Svar: jaa, men väldigt mycket arbete!
jagarenfisk

Kommentera här: