Nu är det bättre igen

Nu har jag klättrat ur min klagoperiod och tar tag i allt igen. Har sökt till tre kurser på universitetet nu till våren och har påbörjat ett flertal personliga brev. Har pluggat mer teori nu och närmar mig att börja i körskolan. Mitt mål är att ha klarat av det i Januari/Februari, vi får se hur det går. Ska skapa tid och bli bättre på att höra av mig till mina vänner som jag saknar väldigt mycket. Och även kanske skriva här lite oftare. 

Förra veckan var min syster här. Firade henne och pappa. Blev att skynda sig hem varje dag efter jobbcoachingen. Blev mycket lek med Klara, spelade ett oändligt spel med min syster. Det tog tre dagar innan vi hade spelat klart. haha. Färgade håret på henne och såg på vampire diaries. Roligt att inte vara ensam om att tycka om den serien! 

I torsdags åkte hon hem och på fredagen var jag på en hemmafest hos pojkvännen. Men åkte hem vid elva tiden. Hade varit en lång vecka så behövde sömn. Och det blev att ta igen mycket sömn denna helgen och massa halstabletter för halsen värkte. Men nu är halsen bra, är lite snorig bara. 

Idag efter jobbcoachingen mötte jag upp Cecilia som hjälpte mig att hitta något till halloween. Blev en mask för ögonen. Ska lägga upp bild en annan dag när jag kommit på vad jag ska ha till. hah. Sen tog vi en fika på waynes. Blev sittande där i några timmar. Var väldigt roligt att träffa henne igen! 

När jag kom hem gjorde jag matlåda till imorgon. Köttfärspaj. Och ska till arbetsförmedlingen imorgon och göra en ny plan. Ska komma iväg och träna också. Blir alltid på bättre humör då! 
 

Kommentera här: