I got life

Jag blir aldrig nöjd över utseendet på bloggen. Ändra om och om igen men det blir inte som jag vill.. Fick en uppgift att göra idag. Skulle göra ett reklamblad om mig själv. Fick åka hem och jobba så tog såklart till mig photoshop. Det skulle lämnas in innan tolv inatt så är äntligen klar. Har hållit på sen ett. Tänkte att när jag ändå satt här att jag kunde fixa med bloggen men det blir inte som jag vill. 

Istället ska jag vila huvudet lite för har början till huvudvärk. Har inte bloggat så mycket för jag har bara haft stess, stress, stress i mina tankar. Hinner knappt träffa någon för mitt fokus är att hitta jobb så jag kan tjäna pengar och då kunna hitta på saker och ta mig till ställen. Hade ett sammanbrott i helgen för att jag hatar att så mycket ligger på att man behöver pengar. Jag känner mig handikappad utan det. 

Men nog om det. Nu behöver jag vila. 

Kommentera här: