Dags att ta tag i designen

Har äntligen fått inspiration så nu ska jag verkligen lägga mig ner och göra en fin blogg. Har mest suttit och läst på om saker nu på kvällen. Det kommer att ta sin tid men det är ju det största nöjet. Att leka runt och ta det i etapper så kanske man inte tröttnar lika fort. 

Har idag som vanligt varit på jobbcoaching, slutade dock tidigare än vanligt för det fanns inte tillräckligt med datorer till alla. Åkte därför hem till pojkvännen en stund. Vi kollade på Curse of Chucky. Spänningen upp till händelserna var bra men när det kom till dödandet så skrattade jag mer för det är inte så verkliga effekter direkt. Jag tycker att det är bra för då vet jag att jag kommer sova gott i natt. Någon gång ska jag hitta modet till att se på den senaste paranomal activity. För det är riktig skräck för mig. 

När jag kom hem gjorde jag matlåda till imorgon, skrev ner en lista på företag som jag vill jobba på (fick det som en liten hemuppgift), packade ner träningskläder till imorgon och nu ska jag somna till någon serie. 
 
 

Kommentera här: