Dags att ställa tillbaka klockan en timme

I fredags var jag på en halloween fest och det var väldigt roligt. Jag var en svart katt. Först hade jag gjort en otroligt ful sminkning på mig själv men soffan räddade mig och gjorde en mycket fin sminkning. Jag hade bara min mobil med mig så har tyvärr inga bilder men ska tigga till mig några så jag kan visa hur jag såg ut. haha. 
 
Det blev kanske lite väl mycket vin så mådde dåligt hela dagen igår. Därför låg jag bara i sängen och mådde piss. Fick mensvärk för att toppa bakfyllan också. Typiskt. Men idag mår jag mycket bättre! 

Idag är mina planer att göra matlådor inför veckan. Sista veckan som jag måste till work for you varje dag. Veckan efter blir det bara två gånger i veckan! wiihoo. Ska försöka att fota lite också.

Detta är även sista dagen som artonåring. Imorgon kommer jag vakna upp som en nittonåring. Känns overkligt. Känner mig fortfarande som 15. Ibland 9. Men jag älskar att fylla år så att detta är en mellanålder spelar inte mig någon roll. Det är fortfarande värt att fira. 

Kommentera här: