Come & get it

Hade en väldigt lyckad födelsedag i måndags. Fick fina presenter, fina grattis hälsningar och en jätte god chokladtårta! Finns inte så mycket mer man kan önska sig. Och kommer ju bli firad igen med min äldsta bror nästa helg för då kommer han och min syster! 

I tisdag var det jobbcoaching och sen träffade jag Cecilia som hjälpte mig att hitta en ny jacka och skor för jag hade fått present pengar så jag kunde köpa det. tihi. Skrev även in mig på körskolan så om några veckor ska jag gå på en teorikurs så dags att övningsköra oftare och läsa i boken och spela spelet mer. 

Igår var jag på jobbcoaching och sen hämtade min bror upp mig. Vi åkte runt och letade present till min äldsta bror. Sen fick jag skjus till friskis och tränade med soffan! Ett extra jobbigt pass för att det inte blev någon träning förra veckan.

Nu är jag på jobbcoachingen och är seg i huvudet. Har början till huvudvärk så tur att vi snart slutar och att imorgon är sista dagen som jag måste vara här varje dag. Det blir mycket vila när jag kommer hem.  

Kommentera här: