Stora förväntningar

Har nyss målat naglarna, röda! Hade gula i början av veckan men ena handen blev så ful och kladdig så fick jag ett rött av Hajin så kände jag jag ville testa det. Har kommit på att eftersom att jag klär mig ofta i svart är det väldigt fint med färgglada naglar! Men nackdelen med att måla naglarna på kvällen är att man måste vänta tills naglarna har torkat innan man kan gå och lägga sig. haha. 

Imorgon blir det work for you och sedan tåget till Göteborg! För denna helgen ska jag och min syster se Catching Fire på bio. Har väntat i en evighet. Jag har läst om boken typ tre gånger om och sett på alla trailers som finns ute till filmen miljontals gånger. Det är nog ett väldigt tydligt tecken på att jag är förväntansfull och älskar böckerna. tihi. 

Men nu är det dags att borsta tänderna och somna till Kyle xy. 
 

Kommentera här: