Stressen och tröttheten tar aldrig slut

Student stressen kommer nog inte ta slut förens man tar studenten. Hur gärna man än vill så går det inte att undvika. Penga stressen tog kål på mig så jag hoppade av att åka flak på studenten. Det är ju inte direkt det bästa med att ta studenten. Jag kan när som helst ställa mig på en bondes flak och skrika om jag nu skulle vilja det. Jag bor trots allt på landet. haha. 

Jag längtar mer efter att få klä upp mig och gå på bal. Gå på studentfesten och träffa vänner från andra skolor och ha med min bästa vän. Att ha en familjemiddag och ha en ursäkt till att träffa släkten. Att få motivation till att söka jobb så att ingen kan reta mig över att jag är arbetslös. 

Det finns så mycket bra saker att längta efter som pengarna är mer värda. Men det är lätt att glömma och istället fastna i att man ska göra precis som alla andra. Men med hjälp av andra människor som pratar lite vett i ens huvud så går allt bra. 

Idag hade jag sovmorgon men är så van vid att vakna tidigt så gick upp halv åtta i morse. Gosade med katten tills han bestämde sig för att bita mig på hakan.. Såg på tv hela förmiddagen, lagade mat och tog sedan bussen till stan. Sitter nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Efter skolan ska vi köpa biljetter till tempel för i morgon ska jag ut med jb-tjejerna! Efter det blir det nog hem och sova, jag är så trött denna veckan.. 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Haha, härlig inställning till flaket! :D

Svar: haha ja eller hur! :D
jagarenfisk

Kommentera här: