Tagit en del bilder också. De kommer en annan dag

Har haft ganska mycket på gång den senaste tiden! Mycket ovanligt för att vara jag. Brukar ju ligga och slöa för det mesta. 

Men de senaste veckorna har jag hunnit se dumma mig 2 med pojkvännen och den var riktigt rolig! Den kanske till och med var ännu bättre än den första. Jag har äntligen läst ut 'den tomma stolen' mot slutet av boken började den hända mer saker och det var ett lyckligt slut i ett olyckligt slut men det var lite för mycket babbel och politik för min del. Nu har jag börjat läsa '50 nyanser av honom' och den är mycket mer lovande. Jag har hunnit träffa Alexandra, det var dagen jag gjorde senaste inlägget, haha. Och har även träffat Hajin som jag sov över hos en natt och vi hade en väldigt mysigkväll med en massa godis! 

Förra veckan kom släkten ifrån skåne och det var riktigt kul att få träffa dom och även systerdottern, syster och hennes sambo! Vi lekte en massa i trädgården. Spelade badminton, biljard, kortspel, lekte med Klara. Vi åkte till badhuset som har skapat ett litet äventyrsbad och jag klarade av undvika vatten i ögonen. Vi åkte till mariebergsskogen och tittade på djuren, vi gick runt på stan. Jag mamma och Helen såg Gyllene Tider på mariebergsskogen och Linnea Hennriksson! Linnea har en sådan fin sångröst och bra texter, hon hade lite galna kläder på sig men när hon väl sjöng tänkte jag inte så mycket på det. Gyllene Tider var bättre än jag trodde! Det var en riktigt härlig upplevelse och är överlycklig över att vi köpte biljetter dit. :)) 
Jag, Paul och Helen gick även på bio vi såg 'the lone ranger' med Johnny Depp. En riktigt bra film men lite väl lång. De kunde ha skippat en halvtimme av filmen. heh. 

Min äldsta bror ringde mig och min bror och frågade om vi kunde hjälpa till och plocka ihop hans lägenhet, och min mamma om hon kunde hjälpa till att städa. Både i ondsdags och igår packade vi ihop saker och städade. Ritkigt skitigt måste jag säga.. Men det är nästan klart men resten får de andra fixa till. För idag ska jag med pojkvännen till hans sommarstuga över helgen! Därför ska jag nu äta frukost och sedan packa. haha. 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Det var minsann på tiden att det kom en update ;)

Svar: haha jag kände det också ;) Blir mindre när det är sommar ^^
jagarenfisk

2 Alexandra / Lexii:

skriven

Haha, för mig blir det alltid mer under sommaren ;)

Svar: Haha jag försöker med det men det blir aldrig så ^^
jagarenfisk

Kommentera här: