Glada dagar

I torsdags åkte jag med min bror och hans flickvän göteborg. Dom skulle gå på metal town och jag passade på att umgås med min syster och systerdotter! Var där från torsdag till måndag och vi hann med att gå på museeum, ha en picknick, titta på djur i en djurpark, äta en väldans god kanelbulle, shoppa lite, leka med klara, spela spel, träna och sen skulle vi ha en spadag men vi hann inte riktigt med det så vi ska se till att ha det nästa vecka när de kommer hit, tihi. 

Det var riktigt roligt att få umgås med min syster och systerdotter. Saknar dom redan. Kom hem på måndagen elva på kvällen så gick och la mig direkt. Packade upp allt igår, solade lite och läste. Sen på kvällen gick jag på bio med pojkvännen. Vi såg dumma mig 2 och den var riktigt rolig, kanske till och med ännu bättre än den första. haha. 

Nu ska jag snart börja att städa här hemma sen senare idag ska jag och pojkvännen hitta på någonting, får se vad det blir. Tänkte hinna med och lägga upp lite bilder från balen och studenten också. Jag är lite seg med sånt haha. 

Kommentera här: