bästa dagarna

Har haft en väldigt bra helg som har spolat bort alla dåliga minnen av midsommaren.. I fredags fotade jag några hästar åt min brors flickvän. Det var verkligen inte lätt eftersom att de inte ville stå stilla men hon blev nöjd med några bilder i alla fall. Efter det åkte jag hem och åt mat. Sedan gjorde jag en lyxigare variant av en kladdkaka som Soffan fick på lördagen. På kvällen hämtade pojkvännen upp mig så åkte vi till Alexs sommarstuga, där det var grillfest. Vi hade tur med vädret så solen var uppe tillräckligt länge för att man skulle hinna äta ute, njuta av solen och spela kubb. När solen försvann och myggen kom gick vi in, spelade spel och umgicks. Det var hur roligt som helst, en av de bästa kvällarna jag har haft! Kom hem runt tre, slocknade direkt när jag jag kom till sängen.

I lördags åkte jag hem till soffan runt två tiden för att jag skulle fira henne. Hon fyllde 20 år dagen efter. Soffan jag och Kim åt kladdkakstårtan, hon fick presenter, vi såg på en fransk film som jag inte kommer ihåg namnet på men den var bra fram tills slutet, vi åkte in till stan och åt på kebab house sedan gick vi vidare till glada ankans uteservering och drack lite och umgicks resten av kvällen. Det kom även två till av deras vänner och det var också en av de bästa dagarna! 

Kom hem vid två tiden och somnade nästan direkt. Var helt slut i kroppen i söndags så sov typ bort hela dagen. Och nu är det måndag igen. Jag har mest varit ute i solen och läst. Fotade lite grann i trädgården också. Funderar på att ta en springtur sen för jag har äntligen hittat ett hårband åt mina känsliga öron. Ska bara hitta hörlurar någonstans i huset så att jag får lite musik i öronen. 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Vad roligt att höra att du är så nöjd med festen i stugan! Jag med, jag med! Lever på den än!! :D

Svar: Eller hur!! Det var verkligen riktigt lyckat :D
jagarenfisk

Kommentera här: