Sista inlägget för i år

I år har jag nog bloggat minst av alla åren som jag haft bloggen. Jag vet inte varför. Kanske för att jag inte känt för att skriva av mig lika mycket som jag behövde förr. Och för att jag har degat mycket framför tv:n. Så mycket att jag faktiskt har börjat tröttna på en del serier och det är väldigt bra för jag behöver sätta mitt fokus på annat! 

Det har varit ett upp och ner år. Många lyckliga stunder men även många ledsna stunder. Nu mot årets slut har humöret gått uppåt och jag hade en väldigt bra jul med min familj. Fick vara med och fira Klaras första jul och i början på nästa år kommer jag att få vara med och fira hennes första födelsedag! Jag började året med Sofie och kommer även avsluta året med henne! 

Jag kommer dock sluta året med att vara sjuk, har världens halsont och i natt hade jag feber men den har som tur försvunnit så har kurerat mig hela morgonen! 

Nästa år kommer jag att börja plugga på universitetet med en heltidskurs. Känns nervöst men samtidigt roligt att ha något att göra om dagarna och kanske lära känna nya människor. 

Kommer kanske bli bättre på att blogga men är väldigt inne i instagram för tillfället. Det har ju mer med foto att göra, som jag älskar. 

Gott nytt år! :*

Kommentera här: