En uppdatering om nya upptäckter

Satte tillbaka en gammal header. Den som jag är mest nöjd med. Ska nog göra en ny liknande till denna för det är den bästa jag har gjort men behövs lite nya bilder haha. 

De senaste två veckorna har jag gått på två körlektioner och det har gått ok. Måste ju lära mig en helt ny bil och lära mig att lyssna på en annan än min mamma och krypköra i stan. Det är verkligen svårt!! 

Har även träffat mina vänner en del, gick ut med Cecilia förr förra torsdagen som blev en kväll vi aldrig kommer att glömma fast kanske vill glömma lite haha. Har planer med soffan att resa bort över nyår, håller tummarna för att det ska ploppa upp en billig resa. Är klar med alla julklappar så räknar ner dagarna! Är ju bara en vecka kvar nu, tihi. 

Försöker fortfarande att hitta ett jobb och det verkligen inte lätt. Men har kommit in på en kurs på universitet som börjar i Januari så ska skriva ut mig från arbetsförmedligen då. Ska bli skönt med förhoppningsvis mindre dötid. 

Häromdagen satt jag och kollade på en massa klipp med barnprogram för att hitta något som kanske Klara gillar. Slutade med att jag blev nostalgisk och hittade en gammal serie som jag och min bror älskade. Och det visade sig att han hade letat efter den men inte kom ihåg vad den hette. haha. Kommer aldrig att växa upp. 

Just nu sitter jag och badar mina fötter. De är helt förstörda och ledsna. Min mamma har bakat idag så provsmakar även en ny kaka hon hittade recept på. Passar fint till ett fotbad. 
 
 
Här är serien som jag hittade. Till och med mamma kände igen den. haha. 

Kommentera här: