Har drömmar om att jag är en krigare som utrotar feber

Denna veckan har absolut inte blivit som jag hade tänkt. Hade gjort några planer för veckan men de förstördes i tisdags på eftermiddag. Jag började känna mig feberig och jag hade rätt. Och ju senare det blev ju högre blev den. Fick huvudvärk och ont bakom ögonen så har inte kunnat titta på något annat än min dataskärm för tvn var för stor, för mycket ljus. 

Har kollat på sailor moon för att tecknat gör mig glad och det är inte så starka effekter. Är ju arbetslös så det skadar ingen skola eller jobb. Men det hindrar mig från att söka jobb och träffar människor. Trodde febern ville försvinna igår kväll men den höjdes under natten och sedan nu på eftermiddagen. Har röda prickar på kroppen också antagligen pågrund av hög feber. Nu är det ju fredag så nu har jag mamma hos mig. Jag blir alltid mammig när jag är dålig. Det finns en stor trygghet i det. 

Men jag ska bekämpa denna ondhet nu och bli frisk! 

Kommentera här: