Besök från götlaborg

I fredags kom min syster, hennes sambo och klara hit! Vi umgicks mest den dagen så blev det att spela m.i.g på kvällen. I lördags tog vi oss en tur till bergvik. Jag hittade äntligen ett par skor till balen! När vi kom hem så kom min bror tomas på besök. Vi umgicks med han resten av dagen och även den kvällen blev det m.i.g spel. I söndags kom soffan förbi så bytte vi påskägg och tog oss en promenad i det fina vädret. Sen åkte hon hem och då färgade jag min systers hår och hon klippte bort det slitna av mitt hår. Min brors flickvän kom på att hon hade en rosa finväska så jag får låna den till balen så väska är klar också. Känns väldigt skönt! 

Nu är det måndag och vi försöker få klara att vända på sig men hennes arm är ivägen haha. Senare idag ska jag till pojkvännen. Har inte träffat han på en vecka för att han har varit sjuk så saknar han otroligt mycket! 
Dom är ljusrosa och jätte sköna att gå i! 

Kommentera här: