Matty McKibben - Beau Mirchoff

Hade foto B som varje torsdag morgon, gick ut och tog lite kort denna gången och tog lite 'reklambilder'. Jag ska ju göra mitt bästa så jag förhoppningsvis får bra betyg. 

Hade engelska C på eftermiddagen, som vanligt, vi fick denna gången en uppgift att förbereda inför en muntlig redovisning om ett ämne en ur klassen valde åt en, så skoj, (eller inte), för jag fick dubstep. Något jag inte vet någonting om bara att det är en dålig musikstil, enligt mig. Redovisningen kommer gå åt skogen och jag kommer säkert att börja grina och stamma.

Vi slutade tidigare idag för att lärarna skulle ha något möte, eller nåt. Skönt för oss elever! Gick in till stan och mötte upp Soffan. Provade en miljon skor, ska åka till bergvik imorgon i hopp om mera tur där, köpte två enkla linnen, ett grått och ett svart. Det är ju tjejkväll i mitticity idag så det var ju lite rea. På de flesta ställena börja inte rean förens klockan 6 men orkade inte vänta tills då, för man kommer ingenvart ändå.

Nu ska jag vilaaaaaaaa. För jag har äntligen träningsvärk i magen! Det tog ett tag innan jag insåg att det var träningsvärk, jag har gått och trott att det var förvärkar inför mensen. hahaha. Ibland glömmer man att tänka. Nej men nu är det dags för några avsnitt av Awkward. 

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

sv: haha, näää. försökte ladda ner men det bara avbryts hela tiden och mitt internet räcker inte till.. och GIMP förstod jag mig inte på.. :(

Svar: Jaha vad tråkigt :(( Men vad använder du istället då? :)
jagarenfisk

Kommentera här: