Kommer lägga till saker på listan..

  • En rolig kväll
  • Det här stör mig
  • En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
  • Ett dröm förhållande
  • Min drömman
  • Min bästa vän
  • Ett pinsamt minne
  • Det här saknar jag
  • Detta ångrar jag
  • Mina ambitioner
  • De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
  • En sak jag ska göra innan jag blir 30
  • Mina drömmar
  • Det här är jag beroende utav
  • Mitt favoritminne
  • Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
  • Det här får mig att gråta
  • Dina favorit låtar
  • Din profilbild på facebook
  • 2 nya sanningar om dig
  • Snyggaste kändiskillen
  • Dina favoritfilmer
  • Din bakgrundsbild på datorn
  • Tv-serier du är beroende av
  • Högsta önskan just nu
  • 2 låtar du aldrig tyckt om
  • Bild på dina kläder nu
  • Din telefon
  • Bild på dig och din bästa vän
  • Dina favorit bloggar
  • Vilket språk skulle du helst kunna
  • Bild av dig och skriv 3 bra saker som händer undeer de senaste dagarna  
  • Någon jag ser upp till 

Kommentarer:

1 Alexandra:

skriven

Får jag sno lite saker ur din lista och lägga upp på min blogg? :D

Svar: Jaa det är klart att du får göra det! :D
jagarenfisk

Kommentera här: