I can feel the base line jumping, watch out there's my song

Igår åkte jag hem till Hajin redan vid elva tiden för jag var ju ledig och hon hade studiedag. Fixade med projektarbetet, umgicks, sen kikade vi lite på stan innan hon skulle jobba. 

Då åkte jag hem, åt mat, städade och bäddade i stugan. Såg på några avsnitt av True blood. Vid åtta tiden kom min syster och Magnus. Vi spenderade kvällen med att spela M.I.G, min bror och Jennie var också med så det var faktiskt extra roligt! 

Idag ska vi fira min bror, han fyllde år igår men eftersom att min syster kom så sent kunde inte min andra bror komma så det blir idag istället. 

Jag är lite smått irriterad över min förkylning för jag trodde att den var borta men nu har jag ont i halsen istället för att näsan rinner. Jag nyser än men jag ska ju inte klaga för jag ligger inte i sängen med feber i alla fall. 

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Grymt snygg! :)

Svar: Tackar! :)
jagarenfisk

2 Alexandra:

skriven

Vilken fin bild! Älskar hela kombinationen, men toppen främst föll jag för :D

Svar: sv: Nämen vad roligt att höra! Känner mig extra stolt eftersom att jag tog bilden själv, hade på slutartid, tihi :D
jagarenfisk

3 Alexandra / Lexii:

skriven

Det var väldigt duktigt av dig! :D

Svar: Tack så mycket! :D
jagarenfisk

Kommentera här: