Let the rain wash away all the pain of yesterday

Det blev en lyckad kväll igår, mina kära vänner blev väldigt fulla så jag hade något att skratta åt. Vi åt som sagt tacos, spelade ett frågespel, skratta mycket, blev några skämt om att jag inte är 18 ännu men nästa helg så! Som jag anade så somnade jag när de åkte, haha.

Idag gick jag ut i regnet och åkte hem till Sofia! Det tog sin lilla tid för det hade varit en eller flera trafikolyckor i närheten av bergvik. Men kom till slut hem till Sofia, vi lagade mat och såg på film. Det var ju faktiskt perfekt film väder idag. tihi.

När jag åkte buss hem funkade inte stoppknappen, jag testade att trycka på flera olika men ingen ville fungera. Chaffören körde alldeles för fort så jag hann inte gå fram och säga att jag skulle gå av så fick gå av på nästa hållplats. Gå i mörkret, i spöregn, blåsväder, lera, stora djupa vattenpölar i klackskor.. Jag var grinig när jag kom hem kan jag ju säga. Mamma fick trösta mig med mat. Nu ska jag fortsätta att tröst äta choklad. Kanske blir paranormal activity 3, om jag vågar.

Kommentera här: