Jag vill vara en ballerina

Det blev inte så mycket skolarbeten i fredags, soffan kom tidigare och mådde inte så bra, så tog hand om henne istället. Ska därför sitta med skolarbeten idag efter jag skrivit detta inlägg. Men i alla fall, ifredags kväll hade jag som sagt förfest här hemma, vi blev nio tjejer och jag hade verkligen jätte roligt! 

Sen tog vi taxi in till stan, gick till nöjes, dansade tills maskinen började spela. Hamnade mitt i klungan när de började spela, blev ner buttad fick en ganska stor kille över mig, folk trampa nästan på en, tappade bort mobilen, fick en panikattack och var tvungen att stanna tills stängning, för att hitta mobilen och som tur hittade jag rätt vakt som hade den, men gjorde det bästa av situationen och två snälla tjejer av de nio vi var stannade med mig. Maskinen var bra i alla fall men kommer inte gå ut på ett tag. 

Kom hem till soffan och hennes man vid tre tiden, somnade direkt. Vaknade vid nio i lördags, höll sjuklingen soffan sällskap ett tag och tog hand om henne. Sen åkte jag in till stan och köpte en farsdags present. Tog bussen hem, pratade sönder min mamma och tjatade om mat. Efter maten la jag mig och sov till james bond. Resten av kvällen såg jag på några andra bond filmer och charlies änglar. 

Idag ska jag stanna i sängen med skoldatorn och göra skolarbeten, äta choklad och fira farsdag! 

Kommentera här: