2 nya sanningar om dig

 - Jag är livrädd för alkoholister. Jag får verkligen en panikattck om de är påväg emot mig. Om någon, någon gång, började prata med mig vet jag inte om jag skulle klara av att bara ignorera den, om jag var ensam alltså. Jag skulle säkert säga något riktigt dumt. 
 
- För tre/fyra år sen hade jag aldrig tränat någonting. Jag kände inget behov av det eftersom att jag inte gick upp i vikt, jag gillade inte sport, vägrade att styrketräna. Men sen började man nian, var sjuk nästa hela hösten, hade ingen energi. Testade då på gympapass på friskis för att få energi och det fungerade. Jag går fortfarande inte upp i vikt enda förändringen är att jag vuxit upp och fått former, jag gillar fortfarande inte sport, inte att delta i det i alla fall. Jag försöker att styrketräna fast jag har inte fått motivationen till att verkligen sätta igång än. Men nu kan jag inte se ett liv utan träning, jag har ju till och med börjat gilla att vara ute och springa, fast det gillade jag när jag var liten också fast det var korta sträckor nu är det långa sträkor, höjdhopp gillade jag faktiskt också fast jag hoppade inte på 'rätt' sätt så när jag bytte skola och inte fick göra på mitt sätt så tröttnade jag. Mycket förändras.. 

Lilla knubbisen, jag var så lycklig, hihi

Kommentera här: