where have you been

Träffade sofie i lördags, gjorde kycklingsallad, åt godis och såg på förhäxad. Hade det riktigt mysigt. På kvällen åt jag glass och choklad och såg på romantiska komedier tills jag somnade. 

I söndags gick jag upp tidigt på morgonen och gick på min kusins konfirmation. Satt i kyrkan i ungefär en timme, jag tror de försöker att vara lite ungdomligare i kyrkan för en av prästena försökte att cykla på en enhjulning. Det gick dock inte så bra... Efter kyrkan åkte vi hem till min kusin och åt. 

Sen åkte jag och mamma och handla mat. La mig i sängen och bara slappna av när jag kom hem, somnade i några timmar också.. På kvällen lagade jag mat, läste lite tills jag somna. 

Nu har jag nyss jobbat lite med matten, har prov på onsdag. Men nu efter rasten ska jag googla runt om kärnkraftverk och om Jane Austen.

Kommentera här: