Nya skor till denna fina starten på sommaren!!!

Hade en riktigt kort skoldag igår, gick till skolan fika och sluta. Väldigt skönt! Åkte hem och tvättade några fönster, utsidan, för att tjäna lite pengar. Sen laga min bror mat till mig. Väntade sen på att mamma skulle komma hem så åkte vi iväg till bergvik. Köpte nya jätte fina och sköna sandalar och sen gick vi och handla mat.

När vi kom hem satte vi igång grillen och grilla för första gången i år. Sen när myggen kom gick jag in och såg på inception och somnade direkt efteråt. Var helt slut i kroppen, jag ville egentligen stanna kvar i sängen nu men jag ska iväg och byta ett par shorts till min bror sen ska jag möta upp soffan.

Nu är det dags att äta frukost och klä på mig och framförallt vakna till.

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

sv: :/

2 william:

skriven

fina skor:D



SV; naw tackar så himla myckte:D Blir så Glad:3

Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

Kommentera här: