I just wanna throw my phone away find out who is really there for me

I förregår hjälpte jag till i trädgården, skrapade bort mossa från stenplattor och tog bort ogräs, eftersom jag inte brukar hålla på med trädgårds redskap fick jag fullt med blåsor på händerna som ännu är kvar.. Hann med lite skolarbete, försöka bli vän med växelspaken och träna med saknade soffan. 

Igår pluggade jag på förmiddagen, då jag hade fått lite inspriation och hjälp dagen innan. På eftermiddan åkte jag hem till saknade Hajin, det var väldigt växlande väder igår så vi stannade inne och hade det roligt, såg på bland annat filmen 'Gone', en helt okej film. Målade naglarna, de ser väldigt speciella ut men jag har ingen ork till att ta bort det. heh. 

Nu idag har jag nyss vaknat. Ska snart äta frukost, sen ska jag se till att vakna till så jag hinner med halv två bussen för att möta soffan i stan! :))

Kommentera här: