I don't want to feel like this

Har inte bloggat sen i måndags. Varför? Jag är fortfarande lika stressad om inte mer för nu har jag fått en extra uppgift i naturkunskap som jag ska göra för att få högre betyg, det finns ingen lektionstid kvar så jag måste göra det hemma, jag försöker att klämma in att träffa vänner, för jag tycker att de går före allt annat. Men då får jag dåligt samvete för betygen och allt blir till en stor röra i mitt huvud. Jag kan inte hantera stress bra. Jag borde väl börja meditera men det finns det ingen tid för. Jag slappnar faktiskt bara av när jag sover så jag har somnat tidigt varje vecka. Jag har inte orkat sätta mig vid datorn när jag kommit hem, jag har försökt att slappna av men det har inte riktigt funkat... 

Nu är det helg så jag ska ta tag och jobba klart med allt som jag har kvar att göra så att min stress försvinner någon gång för jag är trött på att må såhär. Sist jag mådde såhär illa var när jag gick i nian och det förstörde mig nästan, jag tror inte jag kommer orka med detta tre år till efter gymnasitet..

Kommentera här: