Don't wanna worry the rest of my life just wanna stay here and have a good time

Träffade soffan efter skolan igår, det är rea i stan i några dagar nu som började igår så vi gick runt och kollade om vi hittade något. Jag hittade såklart något och eftersom att det var rea så kunde jag inte motstå. Det blev ett par ljusa kortbyxor, en långklänning och ett linne! Sen gick vi iväg och tränade och var helt slut i kroppen när jag kom hem, åt mat, såg på criminal minds, såg på en film och somna efter det. 

Idag hade vi den skriftliga delen i engelska nationella. Jag tror att det gick bra, jag hoppas i alla fall att det gick bra. Glömde dock att läsa igenom innan jag gick.. Gick runt lite på stan även idag med Amanda när vi väntade på bussen, då hittade jag en bikini överdel som var underbar på så den följde med hem. Nu har jag shoppat klart för sommaren, nu hoppas jag bara på att den blir en underbar sommar. 

När jag kom hem åt jag mat, såg på lite tv, läste i min bok och tog en tupplur. Hade bestämt mig för att jag skulle slappna av idag för det är något jag verkligen behöver göra, det snurrar alldeles för mycket i skolan.. Men nu är det helg igen och jag är glad. Nu ska jag fortsätta med att bara ta det lugn.
blider på mina köp. Långklänningen drog jag på mig när jag kom hem idag, tihihihi.

Kommentera här: