Jag bryr mas inte, jag vill ha ost!

Kom hem ifredags kväll ifrån Tjeckien och jag har haft en underbar vecka som ha innehållit underbara människor men även irriterande människor som det inte gick att kommunicera med, för lite sömn så nu i natt har jag sovit som en stock, lååånga promenader, sett miljoner kyrkor, shoppat då det även pipit när man gått ur affärer och man har fått panik ehhe, ätit snabbmat och resturangmat, skins, choklad, pretty little liars, ett jätte litet hotell rum, tog kort på allt omkring mig, fullt med skratt och små tårar när man var tungen att säga hejdå.. 

Igår träffade jag saknade soffan och simmade med henne sen åkte jag hem åt mat sen åkte jag till bergvik med saknade Hajin och kvällen spenderades med katterna och somnade tidigt. 

Nu är jag vaken och känner mig helt täppt i näsa, jätte ont i halsen och hungrig så nu ska jag äta frukost och knarka halstabletter.

Kommentera här: