Snoriga armar och en randig kind glömmer aldrig bort min tonårssynd

Midsommaren var okej. Åt god mat, spela pingis, kasta hästsko, sjung singstar och umgicks med familj, släkt och min brors vänner. Saknade sofie. Hosta dock sönder och det har inte försvunnit än. På lördagen träffade jag sofie en stund, vi plockade smultron. Hon fick alla för hon älskar dom så mycket, jag är mer en hallontjej. Senare på lördagen spelade jag kubb med min syster. Blev en tidigkväll för jag var så trött efter midsommarafton. 

Söndagen satt jag och skrev ner recept i min egna rosa receptbok, mina favoriträtter. Såg på eva och adam, så roligt att se på, får en att tänka på barndomen. På måndagen, igår, skulle jag ha tränat med soffan men det var så dåligt väder så jag kom hem till henne så såg vi på sex and the city, åt popcorn och hade det gött! :d 

Idag har jag suttit i telefonen hela dagen för att boka om min tandläkartid och boka en tid till barnmorskan. Nu ska jag ta och fixa p-piller så mitt lidande kanske minskar. Annars idag så har jag luggit i sängen och vilat. Vill inte hosta längre och jag vill inte längre se något regn, bara regn i solskenet. Jag vill kunna gå ut och fota, sola och bara må bra.

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

sv: tack :D

Kommentera här: