I'm still here bitches and I know everything. -A

Hade sista lektionen idag innan sommarlovet börjar. Nu är det bara lunch och fotografera floristerna på måndag och avslutning på tisdag.

Träffade saknade soffan en liten stund på stan efter skolan!! Har saknat henne så. När jag kom hem åt jag och somnade direkt efter det sen blev jag väckt av min bror så då började jag med mitt maraton med pretty little liars, för imorgon kommer första avsnittet på säsong 3 ut, läääängtar! 

Tog en liten paus och bakade choklad/cheesecake muffins men blev distraherad av ett korsord och hörde inte timern så de blev liite brända, typiskt. Men de smakade faktiskt inte så illa. 

Nu ska jag fortsätta med mitt maraton, älskar spoby..

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

GE RECEPT!

Kommentera här: