Det finns alltid något positivt

Jag vet inte varför överhuvudtaget men jag blir så irriterad på allt och allt. Jag försöker att inte bli det speciellt nu när jag faktiskt kan slappna av för det gör mig bara mer fundersam. Jag försöker verkligen bli mig själv igen men det är svårt när det var så längesen jag verkligen var mig själv. Men jag kommer dit.

Ifredag skulle titti hoppa upp på mitt skrivbord men hon missa den och föll och försökte ta tag i mitt ben istället och försökte fånga henne med händerna men det gick inte heller bra, slutat med rivsår och blod, ajaj! Och idag gosa jag med nalle men han fick världens ryck och tog tag i min hand och bet och handen blev full med svullna sår.. Men jag kan inte vara arg på dom för de fattar inte när de gör fel. 

Jag skulle baka en kaka idag med jag gjorde lite fel och det slutade med att kakan smakade gummi.. 

Jag övningskörde idag också det gick faktiskt väldigt bra! Jag klarade av att möta två bilar, starta i en liten backe och körde i en rondell, är faktiskt väldigt stolt över mig själv. tihi.

Kommentera här: