One man I can never meet. Him, I would like to give my whole heart to.

Ifredags träffade jag sofia. Vi prata, åt mat på stan, åkte hem till henne, planera en resa till liseberg om pengarna tilllåter det och jag hade roligt som alltid med henne. :)) 

I lördags fick jag övningsköra till kyrkan då jag hjälpte mamma att plantera några blommor sen fick jag köra en bit till mot kil, hem till soffan. Hos henne hade vi en maratondag med förhäxad, prat, såg även på filmen lake house/huset vid sjön med Sandra Bullock, somnade några timmar senare. Vaknade och åt frukost i sängen till förhäxad. Ännu en bra soffannettandag på en och samma vecka! Underbart. :dd 

Nu idag har jag fått övningsköra lite till, hjälpt till med matlagning så man har något att äta varje dag utan att behöva stå i köket alla dagar. Sen har jag sett på beverly hills och myst med katten. Ikväll blir det nog någon film och chips med dipp, även fast det är söndag.

Kommentera här: