jag hittade tillbaka igen

Åkte in till stan med soffan igår, jag hittade en blå t-shirt som jag även kan ha som en tunika och en rosa tröja som jag också även kan ha som en tunika. Var en bra shoppingdag med soffan! Sen när hon skulle hem gick jag och hälsade på Hajin när hon jobba, satt och åt glass tills hon slutade sen åkte vi hem till henne, hon fick en present av mig eftersom att hon har fyllt år, pratade ikapp allt vi missat eftersom att vi inte träffat varandra under en evighet. 

När jag kom hem vid halv tolv somnade jag nästan direkt. Idag sov jag länge sen när jag väl gick upp fick jag huvudvärk så har varit lite små grinig idag men är på bättre humör nu. Har spelat final fantasy i några timmar men nu fastna jag igen så tar en paus. Kanske ska sätta på en film eller laga mat.

Kommentera här: