Fått lite blogg inspiration får se hur länge det håller..

Ju fler vänner som flyttar hemifrån, ensamma/med vänner-/pojkvänner, blir man själv mer sugen på att flytta hemifrån. Komma ifrån familjeskyddet och klara sig själv. Efter denna sommaren börjar jag trean sen ska ja ut i arbetsvärlden, jag blir myndig om ett halvår och ibland går det alldeles för fort men ibland börjar man också att sitta och längta efter att inreda en helt egen lägenhet. Det kan ha att göra med att jag älskar att möblera om, måla väggar och sånt. Om man har läst min blogg ett tag eller är en nära vän till mig, så vet den om att jag har gjort om mitt rum, bytt rum och allt sånt ett par gånger. Så ibland när jag inte tittar runt på kläder händer det att jag tittar på inredningsbilder och drömmer mig bort. Jag tror att jag drömmer mig bort väldigt mycket, kanske ska komma till verkligenheten lite oftare. Menmen, jag har en väldigt blandad/knäpp smak därför skulle jag aldrig kunna jobba med det tyvärr.

Kommentarer:

1 Alex:

skriven

VIlken jättefin header du har ! Jag tror nästan att du ska få designa min blogg också hörrudu ;)



Fantastiskt fina inspirationsbilder du har hittat också. Mysfaktorn är mycket hög på dom! :D tihi

Kommentera här: