En av bilderna ifrån igår

Igår snöade det hela dagen så jag passade på att gå ut och lägga mig i snön och ta kort. Önskar att jag hade ett stativ eller längre armar men det gick någorlunda bra ändå. Har fortfarande inte smält det faktum att jag är glad över att det snöar.. 

Åkte in till stan vid fyra och köpte en julklapp till min bror. Sen tog jag bussen till friskis för att träna med soffan. Jag var verkligen inte i form, men om förkylningen inte vill bryta ut helt och hållet så tänker jag fortsätta träna. 

När jag kom hem duschade jag, åt mat, lekte lite med photoshop sen la jag mig i sängen och gosade med katten framför greys anatomy resten av kvällen. 

I morse släppte min bror in katten i mitt rum när jag fortfarande sov. Han trodde att käre nalle bara skulle lägga sig vid mina fötter för det har han gjort andra gånger men inte denna gången. Han gjorde allt för att jag skulle vakna och det slutade med att han rev mig i ansikte.. Föredrar faktiskt när har biter i mitt hår. 

Jag vaknade med träningsvärk i magen så lite nytta gjorde träningen igår! hehe. Idag ska jag redigera bilder, städa och följa med mamma till stan och handla julklappar. 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Underbar bild!!!

Svar: Nämen tack!!! :D
jagarenfisk

2 LIL' BABUSTYLE - Livet med Kronisk Daglig Huvudvärk:

skriven

Åh, vilken fin bild!! Kan inte vi träffas under lovet och fota? :D

Svar: Javisst kan vi göra det! :D
jagarenfisk

Kommentera här: