Reaching for the phone 'cause I can't fight it anymore

Under bilresan till göteborg såg jag på sucker punch, underlig film men riktigt bra ändå, en film jag verkligen rekomenderar!
Fredagkväll spelade vi M.I.G, och jag förlorade alla gånger såklart, menmen..

Lördag gick vi på stan, vädret var så växlande så vi ville inte chansa på att gå på liseberg, får bli någon annan gång. Hittade ett fint skärp när vi var på stan i alla fall, det var inte riktigt min tur med shoppingen så blev inget mer. Men då mår plånboken bättre.
Lördagkväll spelade vi också M.I.G, vann en gång i alla fall. Kanske finns lite smarthet i mitt stora huvud.

Söndag förmiddag, igår, satte vi oss i bilen hem. Såg på water for elephants, älskar den filmen, en riktigt fin film. Sen gillar jag ju den extra mycket eftersom att robert pattinson är med, ehehe.
Pratade i telefonen med soffan en liten stund också, saknar henne!    

Kom hem igår någon gång vid fyra tiden då hoppade jag direkt i min pyjamas och latade mig framför tv:n. Tyckte att jag behövde vila upp mig inför idag då skåne folket kommer, hoppas på att jag inte åker på någon sjukdom denna gången!
redigerade denna för några dagar sen, ser att jag behöver lite mera övning...

Kommentarer:

1 lil' babustyle - foto & vardag:

skriven

Fin bild! :)

Saaaknar er :(

Måste lägga maddis i hörnet också ;o

Kommentera här: