låt på hjärnan?

Kom inte längre med klänningen idag förutom att välja tyger. Hade vikarie, jag hatar att ha det, inget blir gjort när man har det.

Ikväll ska jag se på 'the proposal' med mina kissimissar ♥ Men innan det blir det att äta hemma-gjord pizza!

Under helgen ska jag vara väldigt duktig och plugga mattematik för på onsdag ska jag ha muntligt prov, och jag suger redan på mattematik så bäst att träna ordentligt!



3 - britney spears

Har fått denna låten på hjärnan, det är inte bra! Det är något med musiken i låten som bara fastnar..


Tik tok - Kesha

Samma med denna låten, guud, jag hatar när jag får en låt på hjärnan, för de låtarna man verkligen vill minnas minns man inte men de man inte vill minnas minns man..

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och prata med trevligt folk på msn ;d 
 

Kommentera här: